الأحد، 17 مايو 2015

خايفة



لما كتير بكون خايفة
ومحتاجة حد يطمني
ساعتها بكون مش شايفة
 وجودك بس هو اللي هاممني
بس ساعتها الاقيك سايبني
ألاقيك بعيد
وبتديني شوية كلام
أخره كلام
حلو وبيفرح
بس شبه الأحلام
مفيهوش حاجة بتحقق
ولما تدقق
هاتلاقيني لسة لوحدي
وانت بعيد
عندك حاجات كتير غيري
مخلياك سعيد
بس أنا ماليش غيرك
.. عارف انت
لما تكون بتحب
وانه علشانك اتخلق الحب
من كتر ما بتحب
وتيجي تدور على حبيبك
ماتلاقيهوش
هو فين ؟
تنادي عليه ماتسمعهوش
هو فين
خليني أول اهتماماتك
مش كلها
خليني الأساسي في حياتك
وده مش هايبعد الحاجات اللي بتحبها
بس صدقني
لو انا في نظرك مش مفيدة زيها
بس محدش هايحبك قدي
محدش غيري هايتمنى الموت
علشان انت تعيش
ومحدش غيري فعلاً هايموت
لو انت مفيش
يوم ما تحزن أنا اللي هاكون موجودة
واقفة جنبك
انا بس اللي هاقدر
أطبطب على قلبك
انا بس اللي هاكون
معنى حبك 

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .