السبت، 2 يوليو 2011

انتي اللي خذلتيني



أنا ماخذلتكيش
أنا بس من غير حبك
مش عارفة أعيش
وعيوني بتقولك أرجوكي ما تمشيش

بس لساني مش قادر ينطقها
علشان قلبي شايف بسمتك
وانتي بتحضري شنطتك
وهاتسبيني وتمشي
يمكن ترجعي بعد سنين
ويمكن ما ترجعيش
ويمكن علي ما تفوقي
ترجعي ما تلاقينيش
بس أنا ماخذلتكيش
طيب ما لاحظتيش ؟؟
نظرة عين بدموع حزينة ؟
وايدي بتمسحها 

وضلوعي بتحاول تخبي آلامها 
بس عليكي ما بتخبيش
طيب مافهمتيش
نظرة الرجاء؟
ماشوفتنيش 
بصلي وبقول دعاء 
كنت عاوزاكي موجودة وماتمشيش 
***
كان نفسي أقولك محتجالك 
أو لما تمشي أقول اني جايالك 
بس بعدت المسافات 
والكلام زي السكات 
هانقول ايه ؟
كل كلامنا بقي خناقات 
بيدبح جوايا معني جميل 
ماشفتهوش 
ماحسيتهوش 
بس سمعت عنه 
حتى السمع بتستكتريه؟؟
طيب انتي حاسة بإيه؟؟
حاسة بيا وأنا بعيد؟
قلتي في يوم إني محتاجة تضميني؟؟
أو بدفا وأمان تحسسيني؟؟؟
ده انتي المعني 
ليه اتنازلتي ؟؟
اللي بينا بقي مشاعر سهلة
ايه .. اتخادتي؟؟
دي غلطتك 
انتي اللي اتنازلتي 
اتنازلتي عني في يوم 
سيبتيني أخبط في العتمة 
سيبتيني تاكلني الهموم 
بقت الدنيا كلها ضلمة 
وبقيتي زي الغريب 
بتعرفي أخباري من بعيد 
بينا سلامات 
شوية مكالمات 
خد وهات 
*** 
ليه جاية تقولي اني خذلتك ؟؟؟
طيب قوليلي امتي وجعتك 
ولا اقولك ماتقوليش 
وتقولي ليه ؟
انتي أصلا مش جاية تسمعيني 
انتي بس جاية تتهميني 
فمش هادافع 
كالعادة كنتي واحشاني 
بس سامحيني 
دلقتي علي مشاعري دش ساقع 
ووجعتيني
واسمحيلي أقولك 
انتي اللي خذلتيني

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .