الجمعة، 13 يوليو 2012

سنتين


عارف يعني ايه سنتين ؟؟
يعني مش يوم ولا يومين 
دول 730 
زود عليهم كمان 255
يبقوا 985 
تخيل انت بقي 
انا عايشة كل ده علي الحنين 
علي الذكريات 
علي الوجع علي الدموع 
 أنا عارفة إنك مش راجع 
وبنادي ولا انت سامع
ده حتى نفسي مش سامعاني 
أنا بنادي في مكان 
وهي في مكان تاني 
فاكر يوم ما قلتلي 
اني وقت الجد هلاقيك جنبي ؟
طيب طول السنين ماعداش وقت جد ؟؟ 
طيب أنا طول السنين بدور عليك في وشوش الناس 
ومش لاقيك في ملامح أي حد 
 دموعي عندك مش وقت جد ؟
انهياري مش وقت جد؟؟ 
عاوزة أقولك حاجة كمان 
رغم انك كنت فاكر نفسك ضعيف 
بس ضعفك كان بيحميني من شئ مخيف 
وكمان كان بيحميني من شك سخيف 
الغياب طول قوي 
سنتين ده وقت طويل 
عمر تاني 
عمر طويل 
انا عارفة اننا محبوسين 
لا انت هاتيجي ولا انا ينفع اروحلك 
علي الاقل دلوقتي 
بس عارف يوم ما اجيلك 
كالعادة هاترمي في حضنك 
هعيط وأحكيلك 
عن كل حاجة ضايقتني 
عن كل كلمة جرحتني 
عن كل أمنية بعدك بقت مستحيلة فقتلتني 
ممكن أقولك أخر حاجة ؟؟ 
إنت بس وحشتني 
ولسة بحبك

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .