الجمعة، 12 أكتوبر 2012

أنا


أنا النفس اللي في يوم إدالك الحياة 
أنا النفس اللي خرّج من صدرك صوت الأه 
أنا النفس اللي تاه منك ومادروتش عليه 
ليه راجع تفتكر دلوقتي إنك مش لاقيه 
ليه راجع تقول يا خسارة ؟ 
عارف فين الخسارة ؟ 
إن النفس ريحتك فيه 
**** 
أنا القلب اللي كان في يوم بين ايديك 
ضميت كفوفك عليه بقسوة 
وغمضت عن وجعه عنيك 
أنا القلب اللي نمت في حضنه أيام 
اللي اتعلم علشانك يحب 
واتحمل مرارة الأيام 
اللي انت قلت عليه في يوم 
استحمل ما لا يحتمل 
من الآلام 
جاي دلوقتي يا خسارة ؟؟ 
عارف فين الخسارة ؟ 
إنه بني في هواك أحلام 
**** 
أنا الحلم اللي اتبني وحيد في العتمة 
أنا الحلم اللي كبر حزين في الضلمة 
ويوم ما فكر يفتح عنيه 
لقي دليله في الحياة 
ضربة ولطمة
فاستحمل وسكت 
ويمكن مات 
جاي دلوقتي تقول يا خسارة ؟؟ 
عارف فين الخسارة ؟؟ 
إنه مات من سكات
****

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .