الاثنين، 11 فبراير 2013

شكرا


قاللي شكراً 
قلتله العفو وابتسمت
علشان أخبي 
إني اتألمت
وبلعت الوجع 
واستسلمت
ورجعت تاني ابتسمت
وقلت أي خدمة 
أنا دايماً موجودة
قاللي انتي من الناس اللي ماحصلوش
مهما يحصل ما بيتغيروش
فقلت شكراً وابتسمت 
واخدت نفسي وقوام بعدت 
قبل ما يبان إني دمعت
في يوم من الأيام
الوحيدة أنا كنت 
دلوقتي أنا بقيت زيي زي الناس 
كدة أنا عرفت 
واتأكدت 
بقيت من الناس
فسكت
واتألمت
واعترفت لنفسي
أنا اتجرحت
أنا كنت على قمة قلبك
ودلوقتي وقعت
واتهزمت
وهاسيب ذكرياتي عندك وامشي
أنا انسحبت  
يا ريتني مت 
يوم ما قلتلك بحبك
يا ريتني اتكتمت 
لا كنت دلوقتي بكيت 
ولا اتألمت
وقبل ما امشي
وقفتني نظرة عنيك 
وانت بتهمسلي شكراً 
فسكت 
وفكرت
يا ترى شكرا لأني ساعدتك؟؟
ولا لأني أخيراً فهمت 
وعنك بعدت؟؟
وغصب عني قلت العفو 
وقبل ما أبكي ابتسمت. 

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .