الجمعة، 24 أغسطس 2012

كنت خايفة


عارف 
أنا كنت بخاف أصحي في يوم مالقكش 
كنت خايفة ماستحملش 
كل ما تيجي الفكرة في بالي أهرب منها 
ومافكرش 
بس فضلت نفس الفكرة بتلح عليا 
مابتزهقش 
فضلت ليل ونهار تخنق فيا 
وأنا ساكتة مابنطقش 
لحد ما جه يوم وقالولي 
حضري نفسك 
بنلعب في الوقت الضايع 
العمر خلاص كدة ضايع 
والزمن جارح وبايع
ورغم إن النهاية كانت بتقرب 
 بس انا كنت مصممة ماصدقش 
لسة في جويا أمل 
هايفضل موجود حتى لو ماتحققش 
ويوم ما حصل اللي حصل 
شكلي فضل ثابت 
ملامحي ماتهزتش 
جوايا بتهد بموت بنهار 
بس لساني ماتكلمش 
أخدت جنب بعيد عن الناس 
وبكيت 
دموع محبوسة من شهور مانزلتش 
دموع بتحرق وبتوجع 
ومابتبردش 
وفضلت تنزل لمدة شهور 
مابطلتش 
وبعدين دموعي نشفت 
بس أنا ماهديتش 
ولا جه عليا يوم ونسيت 
لحد النهاردة أنا معاك 
مانسيتش 

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .