السبت، 11 يونيو 2011

بكلم نفسي


انتي غير أي حد
صدقيني غير أي حد
انا لو بنهار وماسكة نفسي قدام الناس
قدام عنيكي انتي بتهد
علشان انتي غير أي حد
انتي نفسي وانتي ضميري
ماينفعش تقولي بتكلمي غيري
ماهما واخدين اللي برة وانا من جوايا بتهد
لا قادرة أرسم عليكي
والشكل اللي برة أوريكي
ولا قادرة أتكلم عن اللي جوايا
صوتي اللي انحشر من الوجع
حزني اللي طاير في سمايا
واللي أكل مني وعمره ما شبع
تفتكري هاتفرحي أو هاتطمني لما تشوفيني بتهد ؟؟
أكيد لأ
علشان انتي غير أي حد
انتي النفس اللي خارج مني
وعايشة بيه بيطمني
انتي القلق اللي شاغلني
نفسي أطمن بس مش قادرة
وعجزى ده هو اللي قاتلني
خايفة في نظرك أقع وأموت
لما تلاقي أمانك بيفوت
لما تلاقي كل كلامنا اتحول سكوت
لا في حكايات
صبيان وبنات
ولا في فرح ولا حزن ولا شوارع وبيوت
خايفة في نظرك أتهد
وخوفي قاتلني مانتي غير أي حد
اوعي تيجي وتلوميني
بس من فضلك استنيني
حاولي بوجودك تطمنيني
حتى لو اللي بينا سكات
اوعي تصدقي ان الكلام مات
انا يمكن بسكت ساعات
لكن جوايا كلام كتير
كلام حب وأساطير
مشاعر فرح وحزن يبتمني علي ايديكي يطير
انتي الأمل وأحلي مكان
أدفي مكان
وقلبي ده ليكي عطشان
لجرعة أمان
طيب اطمئنان
وصدقيني
مجرد وجودك
بيحميني
مجرد اني عايشة جوة حدودك
ده بيكفيني
مجرد اني بنحني علشان أرسم عودك
ده بيرضيني
أسألك سؤال؟؟
هو انتي ممكن يوم تسبيني ؟؟
أكيد لأ
هاتفضلي جنبي ومعايا
زي ما وعدتيني
هافضل أشوف الحلم جواكي
جوة عيونك الملونة
هاتفضلي تحني وتطبطبي
بعيونك الحنينة
هاتفضلي معايا وليا أنا
مهما وجعتيني

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .