الثلاثاء، 1 مايو 2012

شئ مختلف

 
انتي شئ مختلف 
وانا معترف 
اللي بينا رغم رأي الناس طبيعي 
انتي شئ مختلف 
وانا معترف 
انك نسمة ملونة في ربيعي
انتي الانسان اللي اتخلق
علشان بس تخليني أعيش 
عيني لما حبتك قلبي كان سبق 
ده أنا من غير حبك مفيش 
الدنيا في بُعدك واقفة 
مابتمشيش
لا هاتلاقي زي حبي
ولا أنا زي حبك هالاقي
ومهما الدنيا بنت بينا حواجز 
الحب الصافي هو اللي باقي
وحتي لو بعدت عنك سنين
أكيد في البعد هاتوصلك أشواقي 
واشتياقي 
لكلمة منك 
او لنظرة من عيونك
لضحكة من قلبك 
او لحظة من من شقاوتك وجنونك
أتمني بس اقعد قدامك 
لما يكون عندك هموم
وافضل أبعد عنك ظنونك
وأقولك مفيش وجع بيدوم 
يا احن ايد في يوم طبطبت
يوم ما مدت ايديها وسلمت
عاوز افضل دايماً اقرب حد لقلبك
وافضل زي ما أنا سبب سعادتك
وأوعي اكون يوم سبب لحزنك
عاوز افضل اكتر قلب بتحبيه
الانسان اللي قلتي عنه 
هاتموتي يوم لو سبتيه
هي الحياة إيه يا "ندي" العمر
ده اجمل ما فيها قلب تسكني فيه
وحب تتمني دايماً تعيشي بيه وليه

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .