الأحد، 27 مايو 2012

مخنوقة


جاهز تسمعني؟
طيب جاهز تفهمني ؟ 
بس أنا مش قادرة أتكلم 
ولا الكلام راضي يطلع 
حمل كبير وقاتلني 
بس برضه مش راضي يطلع 
طيب ما تفكر تفاجئني 
وتقولي إنك عاوز تعرف 
مصمم تسمع 
أنا كل ما أحاول أتكلم 
الكلام مش راضي يطلع 
يمكن المرة دي غير كل مرة 
أنا مستنية كلمة مالك 
رغم اني مابحبهاش 
ماتفكرش اني هاجي لوحدي 
ماتستنهاش
مالي؟؟ 
أنا مخنوقة وعاوزة أعيط 
عاوزة أصوت 
عاوزة أملا الدنيا دموع 
عاوزة أنزل وأفضل أمشي 
ومايكونش في سكة للرجوع 
تفكيري بقي غلط 
بيركز بس علي كل شئ بيضيع 
علي كل حد بيبع
حتى الناس القريبين 
 بقيت بخاف في تعاملاتي معاهم 
وبقوا مستغربين 
بس للأسف هما مش فاهمين 
بقي عندي يقين 
انهم هايضيعوا 
زي ما غيرهم ضاع 
بقيت بصحي الصبح وأنا مستنية لحظة الوداع 
والأحلام والأمنيات 
بقت بتقع مني غصب عني 
كل ما أمسك فيها أكتر 
كل ما المسافات بينا بتكبر 
عارف لما توصل لدرجة إنك خايف تحلم 
أحسن الحلم يضيع 
لحظة الضياع دي صعبة قوى 
كل شئ حواليا بقي بيضيع
طيب وإنت ؟ 
إنت الصديق 
نور حياتي في ضلمة الطريق 
بس أنا خايفة 
مهما عملنا حسابنا وقلنا هانفضل 
ممكن تغلبنا الظروف 
وتخلي يوم البعد أفضل 
 طيب بص 
إنسي كل اللي انا قلته فوق
أصلاً ده كله أي كلام 
ومش هو الحقيقة
أو مش هو كل الحقيقة
ويا ريت بلاش تسأل 
وسيبني أبدأ من الأول
أنا مش عارفة أنا فيا ايه 
أنا مخنوقة 
بس مش عارفة من ايه 
نفسي دموعي تغرق الأرض
نفسي أبكي علي كتف حد
مش موجود
مابقاش موجود 
ولا هايكون 
تفكير مجنون 
أنا عارفة 
ما قلتلك خايفة 
والخوف بيوصل للجنون 

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .