الأربعاء، 23 مايو 2012

فيك حاجة بتوحشني


فيك حاجة دايماً بتوحشني
يمكن ابتسامتك لما كنت بتلمحني 
يمكن لما كنت بغلط وأقولك تسامحني 
أو انت لما تغلط وتقعد تستسمحني 
فيك حاجة بتوحشني
يمكن لما كنت بغير عليك 
والغيرة تدبحني 
وأقعد أهري وأنكت في نفسي 
وأقول إنك جارحني 
ولما أسمع صوتك أنسي كل ده
 وأفتكر بس إنك مفرحني 
فيك حاجة بتوحشني 
يمكن لما كنت أقعد أحكيلك وأشكيلك همي 
وإنت تقعد بصبر تسمعني 
أو يمكن لما كنت أخد رأيك في حاجة
وانت بحب تنصحني 
أو لما أطلب منك أخرج 
وانت بسرعة تسمحلي 
ولما نرغي طول الليل 
وتقولي اقفلي علشان تذاكري 
قال يعني بتشجعني 
وفي الاخر تطلع عاوز تنام وبتنفضلي 
وأعمل زعلانة وأقولك مش هاكلمك تاني 
واليوم اللي بعده أفضل أبص للتليفون 
وأقول يا رب يكلمني 
وبحس إن ربنا سامعني 
أخلص دعا ألاقيك بتتصل 
وتقولي خلاص ماتزعليش ارغي 
فأفضل أضحك علي أسلوبك 
بس حنيتك بتجنني 
فيك شئ بيوحشني 
لما كنت أزعل وأعيط 
وألاقيك بتصالحني 
مع إن مش انت اللي مزعلني 
بس ألاقيك بتقولي ماتزعليش 
علشان زعلك ده بيكسرني 
عارف
 أنا اللي مش قادرة أنساه 
إنك روحت خلاص بقيت سايبني 
 عارف كمان 
من يوم ما غبت
 كل حاجة فيك لسة بتوحشني

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .