الجمعة، 9 مارس 2012

صاحبي


يا صاحبي أنا قلبي واجعني
يا صاحبي إنت اللي تاعبني 
بعد وجودك ماكان مطمني 
دلوقتي كلامك بيوخفني 
دايماً في كلامنا دموعي حايشاها 
وأسباب وجعي ماسكاها 
وبضغط علي نفسي وأستحمل 
وضغطي ده هو اللي تاعبني 
صعب قوى تلاقي أقرب ما ليك 
فجأة بيبعد عن عنيك 
وتيجي تلمس أمانك 
تلاقيه بيبعد عن ايديك 
فاكر زمان ؟ 
كنت لما أحزن أفرح من كلامك 
وأضحك وأنا بعيط قدامك 
ولو إنت حزين 
تهون الدنيا ولا أشوف أحزانك 
تخيل بقي 
لما وجعي يبقي منك 
ولما ألمي يبقي بسببك 
ووحدتي اللي جت في بُعدك 
والأمان اللي راح من بعدك 
ياللي علمتني إزاي أعيش في وجودك 
ونسيت تعلمني إزاي أتنفس 
وأنا مش جنبك 
عارف 
أنا لسة واقفة مكان ما سيبتني 
بس مش مستنية ترجع 
لسة قلبي بينادي عليك 
بس بقول يا رب ما تسمع 
خايفة تسمع وماتجيش 
وتبقي ضربة منك توجع 
عارف 
أنا مش موجوعة 
ولا مخدوعة 
ولا مخنوقة 
أنا بس مجروحة 
واللي كان دايماً بيطبطب عليا 
هو المرة دي اللي جرحني 

ليست هناك تعليقات:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .